Tuesday, 16 November 2010

selamat menjalani ibadah korban

Posted by azira rahman at 16:45

erm entry kali ni nak melampiaskan ke tidak puasan ati aku kepada certain2 pihak. wah~hahaha

1. kenape ko selalu bajet bagus ea? aku pun xpaham la apa yang ko rasa hot sangat dengan diri ko 2? aku tengok..biasa je. xde ape2 yang hot pun. tapikan cara ko cakap 2 macam ko la paling hot kat dunia ni. annoying la rasa. sebelum ni aku xkenal die, ade jugak aku dengar2 orang cakap yang die ni suke bajet yang die la paling santek dialam semesta. haaa~sekarang aku taw nape
orang cakap cam2. rasa macam nak bagi hadiah cermin besar la kat die. so dat die leh tengok whole body die, suluh terang2. mana taw die xsedar diri sebab asyek tengok cermin kecik je kan..haha

2. wahai hostel ku..kenapa aku kene kosongkan bilik?? padahal cuti sem je. sekejap je kot. sebulan je. dem betul orang2 ni. menyusahkan hidup orang lain je. dah la dengan nak buat thesis nye, barang banyak lagi. padahal bukan ade sape2 nak stay pun kalau kosongkan. biar la orang yang xbalik 2 stay je kat bilik dorang masing2. kalau xkene sewa xpe, aku rela je ikot cakap dorang. dah la mintak sewa, sehari RM5..kalau dok sebulan dah RM150. mana nak carik duit? sewa mintak, pas2 dok demand suruh student ikot cakap dorang lak. betul2 menyusahkan hidup orang.

3. haa~tiket. makin menjadi2 lak taw mahal die 2. geram aku. aku rindu gile kot dengan family aku. kire setahun la aku xjmpe dorang. balik nanti tengok2 adik aku dah besar, anak2 kucing pun dah besar. sedey la...tengok la..kalau aku kaya. KALAU la...aku beli syarikat MAS dengan AIRASIA 2..hahahah amek ko. tinggi betul cita2 aku 2. geram.

setakat ni. tu je la aku xpuas hati. mana boleh asek xpuas hati dengan orang. nanti hati xtenang.
dikesempatan ini, aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILAHDA. kepada family aku kat kedah, selamat menjalani ibadah korban. kalau wat apa2 ingat la along kat sini. huu~

saye la tuan blog~
hehehe
selamat menjalani ibadah korban ye~jangan makan daging banyak2. xelok untuk kesihatan



3 comments:

Queen M said...

cis kau baju baru! cancel bg kau bju..

azira said...

ngee~kantoi lak...
along beli on9 2..awal sem lepas..
hehe~santek

tapi...
still nak baju baru 2....

azira said...

eh awal sem ni la...

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea