Tuesday, 8 February 2011

simpulan bahasa: berat kepala

Posted by azira rahman at 11:28

TENSEN!!!

ni keadaan dalam kepala otak aku sekarang

haa..bile dah start wat keje mule la kuar perkataan tension dari mulut aku neh. yela, kalo dah start wat keje baru tau salah kat mana. haishh

sebelum ni aku wat site thesis kat Kampung Kaiduan je. tapi responden xcukup lak. supervisor aku suruh amek kampung len lak. aku pilih la Kampung Tanaki. aku ingat Tanaki tu sikit je la orang nye. sekali tadi time nak wat slide show progress. nah amek kau..dekat 5rat orang die. mampus la aku camneh. dah la aku amek data 100%. kuyak!

terus hilang semangat aku nak wat slide tu. sekarang tengah dok pikir nak kene wat peratus lak sebab teruk la kalau aku nak amek sampai 100%. aduh menyusahkan betul la. nyesal lak tau amek tajuk ni.haishhh...[nyesal sekarang pun xgune dah..sob3]


dah sakit balik kepala otak aku neh. baru je nak baik.

~sekadar gambar hiasan~

2 comments:

meknie said...

hahahahaha....sabaq2. next year ak lak ganti tempat tension ank hahahaha

azira said...

haha...macam xsabaq je,.
susah oo

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea