Sunday, 20 February 2011

Syaz yang comel

Posted by azira rahman at 13:42

Aku tak tau la kenapa syaz bagi aku lilin ni. Mean aku sebab sebenar. Tapi aku tengok kat lilin ni ade tulis sowi, so aku assume la yang die rasa bersalah dengan aku pasal nak pergi amek moto semalam. Maybe la..,,huu~ tapi siyez kiut die neh. Hehehe. Tau-tau je aku suke lilin wangi camneh. Cantik kan. Memang sah-sah la aku tak pakai, aku simpan je. Tak sampai ati woo nak pakai lilin comel camni.

Comelkan..tuan bagi comel…lilin ni pun comel. Tengok tu..siap ade SOWIE lagi…hehehe…..

Ni hasil editan aku [hahaha…editan lagi tu, perosak bahasa betul la…]. Amacam editan aku? Ok tak?hehehe…….siyez aku suka. Tq syaz sebab bagi lilin wangi ni kat aku, tapi aku cakap betul la..memang aku takkan pakai lilin ni. Cantik sangat, tak sampai hati lor..kalau aku nak nyalakan jugak lilin wangi memang aku beli baru la. Huu~

Ps: aku tak jumpa beg yang cantik pun. So tak de lagi la beg baru untuk aku. Tunggu jumpa yang berkenan dulu.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea