Monday, 28 March 2011

aku demem tapi dah baek.....hahah!!

Posted by azira rahman at 08:02
ok! aku demam semalam. even sangat sekejap aku demam, gigil die memang xboley blah la. rasa macam mana tah..punya la sejuk..grrrr~pas makan ubat, still menggigil. then sambung tidur. time kene kejut makan tu siyezly rasa nak nagis ni. tataw la nape. bile pikir balik rasa nak gelak guling2 je rasa. hahaha~sabo je la.makan pun sikit sangat, biasa la..nama pun orang sakit kan. hehe~

pas makan sambung lagi tido (muahahah kasi muncit ini perut). time ni dah rasa panas sket dah. dah lama sket trus aku bangun. masyaALLAH basah ni badan aku. peluh gila2 punya ni. siap basah lagi badan tu. terus la aku bangun p mandi. haha~baru la ingat nak mandi kan. tapi mandi pun ala kadar je tu. demam kan...haha~sabun pun bahagian yang peluh je. wakakaka~tetibe terasa sangat sakai+selekeh. sian im dapat awek cam aku. hehehehehe~

now, kami dah nak bertolak balik kk. aku rasa dorang ni tunggu aku ni. yela, dorang cakap tadi dah nak gerak tapi xgerak2 lagi. myb tunggu aku tengah dok kusyuk update blog rasanya. muahahah lagi sekali. kk here i come~windu ni dengan kk!!!


ps:/ windu kat mommy!!!!!!!dah tamat tempoh u call free....xleh dah gayut dengan ibu sehari 2 3 kali.....sob3~

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea