Wednesday, 16 March 2011

aku happy

Posted by azira rahman at 19:18
aku dah dapat baju yang aku beli.
AKU DAH DAPAT BAJU YANG AKU BELI!!!
OMG!OMG!
sangat happy kot.

niat asal turun tengah hari tadi nak lunch, tapi terasa nak pergi tengok kat HEP mana tau ada barang untuk aku ke. nah~memang ada pun. punya la excited.
eh lupa nak bagi tau, aku ada dinner bulan 4 ni. dinner untuk meraikan budak yang dah nak grad kot. haha~xsure sebenarnye.
ni first time aku nak ikot diner macam ni. so terlebih la sket excited die tu. sikit je tau. heheheh~

aku tamau show sekarang dress tu. nak surprise kat korang sume. tunggu ea awal bulan 4 ni aku tunjuk semua. wah~
haa~aku ada beli 1 tshirt comel.
siyez comel.warna pink.
wee~nt aku upload pic tu ea...

okey la..nak solat magrib dulu..
ujung waktu dah ni..
~daa~

2 comments:

alexa yussida said...

perghh lmbt lagi tu nk kena tgu..

azira said...

hehe~surprise....

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea