Thursday, 3 March 2011

cane nak tambah hemoglobin?

Posted by azira rahman at 23:37
lately aku pasan yang aku ni cepat penat. sintom kurang darah ke tu? tapak tangan aku pun selalu je pucat. tapi bila nampak je kat mana-mana yang ade tempat yang buat derma darah, mesti aku terhegeh-hegeh nak p derma [sebab nak dapatkan makanan free~hehehe]. last-last balik camtu je sebab dorang cakap hemoglobin aku xcukup mean yang darah aku ni cukup-cukup je untuk diri aku. aku nak derma darah, aku suka derma darah...tapi xboley...=(.

macam mana ea nak bagi hemoglobin aku bertambah n au boleh derma darah cam orang len? setahu aku la kan..makan daging merah [contoh: daging lembu] boleh tambah darah. kerang pun sama. tapi.....2 2 aku xsuke makan. huhu~

erm....sape2 tau cara senang nak tambah darah? sebab...next aku jmpa tempat derma darah yang dapat hadiah aku nak derma...huu~

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea