Tuesday, 8 March 2011

jambu batu simple lane~haaa ada bran?

Posted by azira rahman at 23:06
for the first time aku iron rambut orang. wakakaka~xpenah-penah pegang tempat iron rambut tu..tapi wat pandai je p iron rambos si ros ni ha..[ros ni rumet aku]. macam xde kerja kan, padahal bukai men banyak lagi kerja aku neh. bermilion-milion dollar. hahahaha~

malas senanye neh. petang tadi kerja, so malam ni macam xberapa ada mood nak wat apa-apa. lagi pun sebab pikir esok xkerja kan, so boley la overtime wat thesis kan...[jangan ingat keje je ade overtime tau, wat asignment pun ade OT tau]. tah macam mana la boleh p kacau ros iron rambut die. hahahah~ meh2 aku tunjuk apa yang aku renovate {hahahahah~renovate, ape?ko ingat ros 2 jalan nak renovate?gerrrr~}

aku siap ubah lagi tu style rambut die, dari rambut sikat belakang aku wat belahan tepi. haha~ hasil die......not bad la....santekk!!!
(macam orang korea x die ni?)

ni aku edit sket
asal: sarawak
(2 je yang dapat aku bagi, kalau nak tau lebih p tanya parent die ea)

so sekarang ni aku tengah bersenang lenang dulu. malas nak buat apa-apa pun. lepas habis update ni aku nak tido!zzZZzzzzZzzz~~

hee~muke aku HARUS la ade kan...
nama: tuan belog
asal: kedah
(wakakaka~bajet je orang xkenal kan)


ps: sapa-sape pasni yang nak suruh aku iron rambut, meh je jumpe aku. aku x charge pun. hee~belanja makan buah jambu kat simple lane pun dah cukup..hehehe~(xdemand kan aku ni, betual sape dapat aku....hahahahah)

2 comments:

Ms Deannie said...

macam kenal..hahaa..ok set...nanti pas dari church ku g simple lane ar...

azira said...

hahahaha~grau2 je la tu..xkesah pun...
aku yang suke2 p wat kat ko kan...

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea