Friday, 25 March 2011

topeng jeli n kawan ke?

Posted by azira rahman at 17:26
dah lama kan aku tak update blog ni. siyez takde masa sekarang. siang keje, malam baru free. masa free tu jugak la aku kene guna untuk wat assignment, wat thesis aku. haishh ikot kan at ni malas dah nak kerja. aku nak concentrate dengan thesis aku je, tapi masalah kewangan ni yang wat aku terus kerja ni. malas nak mintak dengan parent.hehe~anak yang baik katakan....

ok~tadi banyak benda yang jadi kat aku. terus wat aku hilang mood.

keadaan pertama
kat tempat kerja aku ni ade kaki mengampu. shit! benci gila dengan dia. dengan kami bukan men saitan lagi perangai die tu, tai bile dengan jantan..bila dengan bos bukan maen macam jeli lagi. bukan men lembut. eiii meluat~meluat~. korang tak taw perangai die camna, boley la tertipu dengan "topeng jeli" die tu. kalau la korang nak tau disebalik topeng jeli tu ada muka sebenar die yang suke tengking2 orang, suke hempas2 barang, kedekut! suke2 ati je moody pastu nak lampiaskan kat orang lain. daaa....benci gile kot. sekarang, time keje die bukan ade kawan pun. even nak p solat pun die pergi sorang2. sape suruh wat perangai keji camtu kan. kou tu dah tau takde kawan, wat perangai elok2 skit. mana tau orang sekeliling kesian then kawan dengan kau. tapi ko BODOH, dah tau xde kawan lagi mau wat perangai cilake tu. keje sekarang dah macam tak best je. bukan aku je yang rasa k. sume kawan-kawan aku except bos n jantan2 yang ada kat situ la. harap korang leh nampak la perangai keji die tu.

keadaan kedua
AKU NAMPAK KAWAN AKU. ok! kawan..kawan yang aku anggap kawan baik jugak la. aku bukan nak kutuk die kat sini, just aku sangat terkilan je. aku dah berangan2 nak kua dengan die since aku tau die nak balik kk. ok fine. dekat2 dengan tarikh die balik tu, die boleh lak nyepikan diri die. call x angkat, mesej tak reply. aku nak tanya sket. apa masalah ko sebenarnye?or aku yang ade salah? bgtau la, bukan aku nak marah pun. bgtau je "aku dah tak suke kawan dengan korang". haa..cakap je camtu, aku paham. then aku takkan contact ko lagi dah. aku takkan ganggu ko dah. memang pasni ko tak jumpa aku dah. aku nak balik semenanjung dah. insyaALLAH aku dah tak datang sabah ni dah. siyez terasa gile tadi. nampak yang aku ni bertepuk sebelah tangan. punya la aku excited nampak die. jerit2 panggil nama die lagi. die boleh slamber je tengok aku then angkat sebelah tangan. camtu je?kot la nak datang kat tingkap ke salam dengan aku. haishh tah la.aku bukan kawan die rasanya. aku tak mau rasa yang aku ni terhegeh-hegeh nak kawan dengan die padahal die biasa2 je. ok la kawan, kuar la dengan KAWAN-KAWAN BAIK kau tu. aku ni bukan kawan ko kan....dah la. aku pun dah tawar ati nak berkawan dengan ko. jujur!

fuhhh...haa amek kau. kuar habis semua. haha~pueh ati den. nanti aku update pasal aku punya birthday ea. tunggu tau. kene pergi mandi dulu. kasi tenang2 dulu..

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea