Sunday, 31 July 2011

bersahur

Posted by azira rahman at 17:19
esok dah start puasa. serius lain puasa aku tahun ni.
tahun ni aku akan bangun bersahur dengan family aku. WAJIB. adeh...aku ni dah la pemalas nak bersahur. aku rasa sepanjang2 aku puasa kat hostel dari sekolah menengah, matrik sampai la ke universiti aku jarangggg sangat-sangat bangun sahur. ada la sekali dua kot. fuh~xsuka bangun pagi. tapi nasib baik la perut aku ni boleh tahan and xrasa lapar sangat pun. kalau aku bersahur tu lagi lapar aku rasa. time kat universiti dulu, time tahun 3 syaz la yang dok kejut aku bangun sahur. die rajin bangun sahur ni, even setakat makan megi je die akan makan jugak. aku pulak tiap2 malam before aku tidur aku akan pesan kat die.
"sas, kejut aku sahur ea esok"
last2 aku xbangun jugak. haha. and kalaula aku bangun pun aku setakat minum air je, air kosong. seteguk. tidur balik. haha. bek xpayah bangun kan.

syaz..esok kejut aku bangun sahur ea.
ehehehehe

4 comments:

Anonymous said...

nnti aku kejot ko ek zira...hahaha(ejat)

azira said...

hahaha~ejat....
kejot,,jangan xkejot...hehe
tapi nt la ea..esok xpayah lagi..hehe

Queen M said...

bhoo hoo! x puasa tp nak bgn sahur..bhoo hoo! :P

azira said...

oi...ko pehal...

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea