Sunday, 31 July 2011

melati

Posted by azira rahman at 13:55
hai.saya melati. saya adalah seekor kucing betina yang menjadi kesayangan tuan2 saya. warna saya putih dan oren. cantik. saya rasa kalau saya masuk misscat mesti saya boleh menang. sebab saya ada pakej yang lengkap untuk dinobatkan sebagai miss cat tu la. hehe. saya suka jalan lambat2 sebab nak menarik perhatian tuan2 saya. oh ya, saya dah ada 2 anak..tapi saya xdak suami....(*-*'). so, korang boleh teka kot apa warna jantan yang mengandungkan saya tu. ya dats rite, wana hitam. anak saya yang sekor tu ikot warna ayah die. jadi hitam oren.

gambar saya dengan anak saya

ni pulak gambar saya time kecik. saya ada 3 beradik semuanya. dari kiri saya la~melati, mawar and melur. sekarang kat rumah ni tinggal saya sorang je sebab mawar dengan melur dah xde~sob3. mawar myb diculik orang kot. hilang camtu je. melur lak, tuan saya bg kat mak die kat perak nun. terpisah ni kami.

nasib baik la saya dikurniakan 2 orang anak. tuan saya letak nama oren and epal. *pelik nama tu, tapi apa boleh buat*. awal2 saya jelez sebab tuan saya macam sayangkan anak2 saya lagi daripada saya. pastu saya mula la buat2 manja dengan dorang. p tido dengan dorang la. time dorang tengah men2 depan laptop, saya p lalu depan laptop dorang, duduk atas laptop dorang. xpun join dorang online. best jugak tau~hehe. tu je kot untuk harini. papai


[aku dah sangat bosan sampai boleh pulak membayangkan aku ni kucing kan..hahah]
aku ada p opis tadi, kejap sangat...sangat2 kejap. sume sebab adik la. kalo xde die memang aku lepak sampai petang tu. hehe.



0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea