Sunday, 24 July 2011

new entry

Posted by azira rahman at 17:19



hye2 semua..setelah sekian lama baru ada mood nak tulis kat belog kesayangan ni. sori ye blog kesayangan sebab lama tinggal kamu.hehe~
aku rasa aku nak story pasal my new family la. dalam my new family ni i'm the youngest. tetibe rasa sangat best dapat jadi anak bongsu. haha yela..dalam real family aku ni anak sulung. hehe

new family aku tu warga PERHILITAN kedah la. aku spend masa dengan dorang semua 7 minggu je sebab buat latihan industri aka praktikal. sumpah aku cakap yang dorang tu semua baik-baik and care gila pasal aku. yela..mula-mula masuk situ aku takot sangat sebab takot xsesuai dengan keadaan or orang kat sana. tengok-tengok semua pun kepala gila-gila cam aku.
hahaha~

mula-mula masuk diam je. dok tempat sendiri je, even xde keje pun temenung je sambil menguap luas-luas sebab ngantuk. haha..xde keje la katekan.. pastu masuk minggu kedua, unit penguatkuasaan aku dah start bising sebab geng-geng penguatkuasaan sangat BESTTTTT. and aku rasa sampai sekarang pun aku paling rapat dengan dorang semua..abang hanif, abang banis, abang hasrul, kak shela, kak masliana, en din, en shamsuri dan en mat nor. dok dengan dorang semua ni la aku dapat nama baru~INSPIRA~. haha...nama tu en din yang bg sebab die cakap susah nak sebut nama aku. apakah?haha...tapi xpe..aku suke.

supervisor aku pun sempoi gile. duduk dengan dorang ni xpayah lama-lama la. dok kejap pun dah leh krem perut sebab gelak. hahah~dorang sangat-sangat kelaka, kire aku kat pejabat tu keje dok kaber gelak la..kalau la aku leh gelak cam aku gelak dengan kawan-kawan aku..

aku tunjukkan gambo dulu la..sebab of aku nak cerita semua pasal dorang memang xhabis.




lastly from me..
I LOVE U ALL

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea