Thursday, 28 July 2011

penganggur full time

Posted by azira rahman at 14:02
hye all..
harini aku xde plan untuk buat apa-apa pun. nak stay kat rumah je sampai aku tido balik. haha. dari pagi-pagi aku bangun tadi aku menyelongkar online boutique je. ushar baju-baju. santek seyh..aku suke beli baju kat online ni, sebabnye murah and cantik. mana nak jumpa kan kat kedai cantik and murah. tapi sekarang ni mana la ada duit kan. aku kan sekarang ni jadi penganggur sepenuh masa. ahaha~

time-time jadi penganggur ni la aku terasa nak macam-macam. baju tu memang benda wajib la. nak heels, nak kasut [nike ok]...haha~terus nak yang mahal ni. demanding betul. nak nset baru, beg baru. haishh pendek kata apa yeng boleh ditukar baru semua aku nak tukar. haha~erm bf baru camna pulak ea?heheheheheh~~

insyaALLAH ku nak kerja jugak la nanti. pandai-pandai la aku uruskan adik-adik aku nanti. janji dalam tangan aku sentiasa kena ada duit. kalo xrasa xlengkap ni. yela, dah biasa ada duit kat tangan,tetibe je xde kan. adeh,susahnye idop.

dalam keadaan tak de duit ni pun aku nak jugak beli seluar baru. ahaha~bia2. nak jugak!heheh....

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea