Friday, 29 July 2011

weekend | how's yours?

Posted by azira rahman at 14:10
hujung minggu
***********
tapi aku terperap je dalam rumah. nop bukan rumah, bilik actually.
bukan ke hujung minggu tu hari untuk bersuka ria. hari untuk meluangkan masa dengan family. kalau yang dah ada anak tu, masa untuk bawak anak-anak keluar jalan-jalan. pergi taman ke, pergi shopping mall window shopping ke, tengok wayang or bowling.

ahh..aku nak hidop aku, life aku macam tu. hujung minggu je memang xkan stay kat rumah.

"anak-anak...weekend ni kite pergi holiday k, pack baju apa yang patut"

wahhh heaven gile la kalau abah aku cakap camtu kat aku. seriously heaven. ala, xpayah cakap holiday..cakap nak keluar pun kami adik beradik dah cukup happy. tapi apa boleh wat kan. abah kerja. hujung minggu pun die kerja. waa~kurang kasih sayang a camni.

dulu time study jarang la hujung minggu aku habiskan dengan stay je kat bilik tu malainkan betul-betul dah kekeringan duit. kalau xjalan p shoping mall tengok wayang, window shoping..kami p jauh2 jauh sikit. kundasang je..hehe~tempat feveret aku tu. sijuk!!!

geng-geng haku
mila~sas~jilon~ejat
kat depan kinabalu park

ni lembu-lembu dairy farm
say heloooo

eh model dairy farm la

ok ni pulak kat memorial war, kundasang

azira! sila sedar diri. anda kat ALOR SETAR, KEDAH sekarang. bukan KOTA KINABALU, SABAH. waaa~xsiyok.........xtau nak p mana. xdak tempat nak hang out. bosan......................sob3~ xsabau nak keje.






0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea