Friday, 12 August 2011

12 ramadhan

Posted by azira rahman at 22:22
hye peps..
alhamdulillah, sedar xsedar harini dah 12 ramadhan. sekejap je kan rasa. pejam celik, pejam celik dah nak raya. camtu la tiap tahun pun.hehe. beza die tahun ni, aku puasa and raya kat rumah. my home! oyehh...so, tarawikh aku pun insyaallah full la. hehe. xmacam kat ums dulu.

haa cerita pasal tarawikh ni, aku xbekenan betul la dengan perangai2 orang tua makcik-makcik kat mesjid tu. bukan apa, asyik mengejar kipas je dorang tu. maksud aku mengejar tu, dorang akan berkumpul kat kawasan-kawasan yang dapat angin kipas tu je. haa paham x? ala, kat mana sejuk kat situ la dorang duduk. haa paham kan. xbekenan betul la aku camni.  nama pun solat berjemaah kan, kene la wat cara berjemaah. rapatkan saf semua2 tu. tapi dorang ni pakat2 buat saf kat tepi sebab kipas ada kat tepi. apakah??

so, kami yang muda belia ni terpaksa la mengalah p isi saf2 yang kosong kat depan dengan tengah tu. makcik-makcik..bikin panas betul oo. nampak saf kosong pun buat bodo je. ye, aku admit. aku pun suke kalo dapat solat dalam keadaan sejuk. tapi kalau dah camni keadaan die. sampai tamau mengalah, grr makcik....balik solat sendiri la kat umah....



okes, sambung men empires & allies

2 comments:

Anonymous said...

sabar azira.....byk pahala ko dpt....solat jemaah..bersabar lg.....

azira said...

hehe..xde la marah sangat pun..xpuas ati je...hehe

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea