Sunday, 7 August 2011

my favorite quotations | #1

Posted by azira rahman at 23:58

some of my favorite quotations that i will never forget


“macam mana hampa nak hidop ni. Setengah ibu pun hampak xdak lagi ni” En. Abdul Rahman Mansor

“eh adik oii, mana boleh pakai kompiter ni. Xmuat pun nak masuk kat badan” Cik Noorashela Ahmad

“susah aih nak ingat nama hang. Aku panggil hang INSPIRA dah la. Senang sikit nak ingat” En Tajuddin Nasir

“ kalau mak aku zety aziz, hari-hari dok cop duit, memang hari-hari aku beli moto” En Mohd Hanif Abdullah

“ sentiasa menunggu” Ismail Yusop

“amboi, dan2 nie.. ke nak mai tgk yg sorang lgi...hahahahaPn Masliana Ali

“xpyh pgl abg...xlayak dia 2..xda tokoh...huhu..Pn Atikah Shafie

“pesanan tuk ko. Pastikan gg taring ko tu sentiasa ada. Coz tu la penghias senyuman ko haha” Jiron Janggil

“makan dah, sedap tau tq” Puan Sopiah Abdul Hamid

“ahahahaha..lagu pebret time kapla tgh kilik..gali,gali,gali,gali​ lubang...ahahahahahaNursyazana Syahnaz Ghazalee

“aku tetap xnak abaikan ko..=)Mohd Aizat Abd Ghani

“kem hutan. Mcik ne ska sgt bebel ak. Siang bbel, mlm bbel. Mkn pn bbel ak. Ktorg mndi sama. Sllu mta gosok kt ak. Dia 1group ak. Sllu ngn ak. G toilet pn ajak ak. Mask sllu b’2. Tp dia x pndi hdpkan api. Ak la hdpkn, dia jga api taw la. Dlm khemah ktorg psg lilin. Sblm tdo msti nyyi lagu faizal tahir. Slmt mlm syg. B4 tdo dia kta kt ak wndu im. Ak kta la ak wndu mmz. Dia buli ak tem group cmping. Kta ak angkasawan tlps kpal..cis” Sharmila Manirah Muhamad

4 comments:

Queen M said...

ceh..ayat : "along,jage kesihatan ye.." by kakek & anah xde pom??

azira said...

haha...keji.punya la along tamau ingat ayat korang tu..haha...keji.punya la along tamau ingat ayat korang tu..

im said...

xnk quote saye punye? "tgk la dulu cmne...." hahahaha

azira said...

ah..yang tu annoying...tamao quote.hahahah

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea