Sunday, 21 August 2011

oren & epal kagum tengok kipas

Posted by azira rahman at 23:05
jom tengok gambar meow-meow aku
epal and oren

hai saye oren. 

 naa 2 2 ni tengok camera. gila publisiti sungguh

arghh cute. wana hitam tu epal, oren tu oren la..

 haa nak tau tak kenapa dorang mendogak kelangit ni?

 nampak tak 2 makhluk halus dengan mata bersilau tengah kusyuk fokus something kat atas

sebab...dorang tengok kipas. hahah~comel kan. kipas yang tengah nak stop tu pun tengok kusyuk gila. sampai la kipas tu stop, betul-betul stop baru dorang pergi main lari-lari. haha~asal la korang ni comel sangat??grr..geram je....

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea