Monday, 1 August 2011

selamat berbuka

Posted by azira rahman at 19:29
SELAMAT BERBUKA PUASA KEPADA SEMUA MUSLIMIM DAN MUSLIMAT SEKALIAN

ahaha~poyo je kan. xpe. nak wish jugak. harini masak simple2 je kat umah ni. ibu aku masak..hehe~ibu aku yang masak. masak lemak udang, cucuk badak, simple je kan. ok la tu. tapi untuk adik kecik aku yang baru start puasa dah puasa penuh sampai petang, macam2 die dapat. air sampai 2 jenis, eskem lagi. wah..bikin jelez ini olang. ahaha~tingat time kecik2 dulu. time puasa je mesti abah bawak jalan2 nek moto petang2. pastu mesti W.A.J.I.B dapat eskem. best weh..

kecian die, baru nak start puasa dah kene puasa penuh. tapi nampak die steady je. xngadu letih lak die tu. rilex je. ada la die cakap lapa, tapi pastu cergas balik. haha~kakak2 die bukan men lagi menjaga hati die harini. layanan first class punya tau. tamau bagi die rasa letih. *erk ada kaitan ke tu?*

dorang semua p berbuka puasa kat umah tok. so kat umah skrang tinggal aku dengan adik aku je. biasa la, kami ehem2. so kene tinggal kat umah la. hehe~xpe. kami xkesah. kami pun xde la lapar sangat. wahahahaha...ayatttt.......


ps : semua status fb kawan2 ums aku cakap terasa gila lambat masa nak berbuka. sejam tu weh. masing2 nk berbuka kat sabah. hahah~sabah la terbaik......

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea