Monday, 15 August 2011

sardin roll

Posted by azira rahman at 19:11
taraa...ini adalah sardin roll. nama pun sardin roll kan, so dalam nye (inti) mesti la sardin. aku belajar buat ni time aku part time kat UMS dulu. so tadi ibu request nak makan sadin roll, so aku dengan bangganya buat la. kehkeh.

sardin roll buatan aku
tapi adik aku cakap cam telur dadar. grr
senang je nak buat die ni. sardin, telur, cili boh, roti. tu je..sardin tu gulung kat tengah-tengah. pastu celup dengan telur baru goreng. taraa jadilah sardin roll. hehe. boleh jugak ganti sardin dengan sosej. tapikan, sebab aku xsuka sosej sangat. aku xbuat la. makan sosej macam budak2 dow. tak adventure lansung. am i rite?

lastly, selamat berbuka puasa.



ps: still craving for nasi kerabu., nasib la puan norsiah sedapkan hati aku. die cakap "azira, pas puasa ni datang opis, kite makan kat bawah tu. nasi kerabu die boleh tahan"...wahhhh xsabar nak habis puasa.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea