Tuesday, 20 September 2011

apa yang ada dalam handbag seorang AZIRA

Posted by azira rahman at 23:13

selalu kat opis tu, aku ada je terdengar ayat-ayat camni.

"haishh..kenapa la aku tak bukak beg dia tu, tengok apa dalam tu" bila aku tinggal beg aku untuk pergi mana-mana.

yang sorang lagi pulak dok terjengah-jengah nak tengok apa dalam beg aku. aigoo~cute betul. hehe. so, entry ni aku buat khas untuk sapa-sapa yang nak sangat tau apa aku kendong bawak dalam beg aku ni hari-hari kan. hehe

handbeg cikai aku. vintage kan. haha

dalam handbeg seorang perempuan, kosmetik haruslah barang utama kan. hehe. so do i. tapi aku just guna kosmetik yang basic sebasic-basic nya. haha. foundation Elianto, compact powder johnson's, lipbalm Nivea, lotion johnson's baby dengan perfume far away Avon.    

kosmetik


sanggup oo aku tak makan kalau terpaksa makan guna tangan tapi tade sabun untuk cuci tangan ni.

aku ni seorang perfectionist and hygiene freak (bak kata syahidah). so, pergi mana-mana pun aku akan make sure dalam beg aku ada sudu garfu dengan tisu. WAJIB. kalau aku pergi camping lagi la,..mau berpeket2 tisu aku bawak. bukan apa, aku tak suka kotor and kalau sapa-sapa mintak mesti aku dengan bangganya boley bagi. hehe. roti tu kebetulan pulak aku bawak harini. so, dapat la die bergambar sekali. rezeki die leteww...hehe

ini namanya barang caca merba


pendrive, WAJIB aku bawak pergi mana-mana pun. aku pun tak tau kenapa. kalau pergi opis ke, rumah kawan ke ada la jugak faedah dia kan. ni masuk hutan pun aku bawak, apa jadah? gelang tu syaz bagi. memang aku letak je dalam beg ni, bila-bila aku terasa nak pakai, aku pakai je. lighter? jeng jeng jeng..i'm not a smoker ok. kalau korang nak tau, semua beg aku ada lighter dalam tu. ni disebabkan aku berkawan dengan smoker and boleh dikatakan aku ni tukang supply lighter kat dorang la. so, walaupun aku dah habis study, aku still biarkan je lighter tu dalam beg-beg aku. kenangan wehh.... pen?harus. sebab aku tak suka nanti bila emergency terkocoh-kocoh nak carik pen pulak. bear kecik tu im bagi, dah putus. so aku tinggal je dalam beg ni. usung p mana-mana pun. haha. mana la beg tu tak berat kan. lastly, SIJIL (buku derma darah).usung kesana kemari konon-konon aku ni layak menderma darah. puiii..tak dapat pun. sekali je dapat haritu. pastu dah tak boleh dah. sebabnya..... haemoglobin rendah. adoiyai..aku dah xtau nak buat apa bagi naik balik ni. 


of course nset dengan purse

nset dengan purse. paling wajib. hehe. ada satu lagi nset, tapi die jadi cameramen pulak. hoho. express music 5800. so xdapat la masuk dalam gambar. hehe 


overall barang dalam handbeg aku.

eh, baru pasan, aku tertinggal ketip kuku aku. hehe.

tu je la barang-barang dalam handbeg merah putih aku tu. beg lain, lain pulak isinya. hehe









4 comments:

meknie said...

cewahh elianto tu~~~ hehehe btw far away? since dari skolah smpai sekarang??? wa respect sama lu ah azira! sama ngn ticer A~

azira said...

opcoz elianto..tapi yang ni yang ketinggalan zaman punya. hahah ticer a guna ni gak ea?asal aku cam tak pasan je ni?

meknie said...

hahaha yup far away~~ aku igt lg selisih ngn dia bau sama ngn ank hahaha

azira said...

bila hang selisih dengan dia>?
dia mengajar smkak lagi ke?

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea