Friday, 30 September 2011

bersenam di pagi jumaat

Posted by azira rahman at 11:06

pagi ni kami 1 famly kene paksa dengan abah untuk pergi bersenam. dia kata kalau sapa tak pergi tak boleh breakfast. herm, aku pun selama ni mana ada bf pun. tapi tah kenapa aku folo dorang jugak. hehe

masa baru sampai taman

model tak bertauliah aku buat aerobik

konon lari la tu. haha

dah besau panjang pun still suke main mende alah ni.

itu dia pose sorang-sorang

ayarkk..kureng sopan pulak. kangkang2

jalan atas batu. siyezly aku banyak penyakit sebab sepanjang panjang perjalanan tu kaki aku sakit

waa..santek. saye suke

anak beranak ni buat apa?cam pelik je..especially budak pink tu

pose untuk harini

weiii..selekeh gila..

itu je untuk pagi ni. chow, baju sedang memanggil untuk dibasuh.



0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea