Monday, 12 September 2011

I AM A BIG GIRL NOW

Posted by azira rahman at 19:44

I AM A BIG GIRL NOW.

i'm a big girl now

sebabnye....aku dah daftar sebagai pengundi. hehe. actually umur aku dah 22 tahun, and sepatutnya dah setahun yang lalu aku daftar mengundi ni. aku saje tamau daftar. sebab aku rasa terlalu tua bila aku dah boleh mengundi ni. tapi aku daftar jugak kan sebab aku dah tak larat nak dengar ibu and abah bising-bising tanya bila ko nak daftar mengundi. 

disebabkan tak larat nak dengar dah, tapi aku kumpulkan semua kekuatan aku. aku pergi pejabat suruhanjaya pilihanraya kedah. depan pejabat fav aku je pun. haha. selama ni 7 minggu dok tengok je pejabat SPR ni. tadi baru terbukak hati nak pergi. abang hanip cakap kat aku

"satlagi depa kata tak cukup umur lagi untuk mendaftar"

tak cukup besar ke aku neh? kenapa semua pandang aku sebagai budak-budak? hello~~i'm 22 years old okai.






0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea