Saturday, 17 September 2011

jamuan raya PERHILITAN

Posted by azira rahman at 21:55
yea, more about PERHILITAN kedah

tadi, 17 september 2011, iaitu harini telah berlansungnya satu jamuan raya anjuran jabatan perhilitan negeri kedah. haha skema gila. aku dah feeling-feeling macam aku ni mc pulak tau. sebelum pergi semangat berkobar-kobar nak tangkap pic banyak-banyak untuk show kat syidah. bila dah sampai sana........pegang lemang, pegang nasi impit, hantar barang tu, hantar barang ni, cedok kuah satey, basuh sayur.....last-last tak pegang lansung camera. naaa, punya la kan. so, gambar tade untuk entry ni. sob3

nasib baik la aku bawak adik-adik aku yang rajin ni. hehe. so kerja aku tak la banyak sangat sebab dah distribute dengan dorang. haha, sampaikan aku dapat title 'mandur' sebab dok tengok je adik aku buat semua kerja. aku suruh dorang potong timun, potong lemang, sayur untuk laksa dengan nasi impit. dah selesai semua kerja potong-potong tu baru la dapat relax kejap. kejap sangat......

sebabnye, lepas tu abah dengan ibu sampai. so kena layan dorang dulu la kan. bawak ibu jumpa dengan staf-staf perhilitan. awkward gila ok. tetiba je aku kena jadi budak baik and tak boleh nak menyendeng kat dorang (kakak perhilitan) dah. abah tak susah sangat, datang je firdaus kat die terus dorang start menyembang samapaikan gelak tak ingat dunia. haha. 

yeah....aku basuh pinggan tadi k. diulang..aku basuh pinggan. kahkah..aku sendiri pun tak caya tau, tapi enjoy pulak bila buat kerja ramai-ramai macam ni. cuma, aku ada rasa sedikit kekurangan la. kekurangan yang buat aku balik awal. dimana sepatutnya aku ni style suka tunggu sampai event tu habis. ni tak, tadi event tu tak habis lagi pun tapi aku dah cabut balik.

act, aku takde mood ni. nak marah je rasa. cian adik aku kene pukul bertubi-tubi dengan aku. isk, pastu aku dok rasa bersalah sendiri. sob3~





2 comments:

Cik Aish said...

adess..sian la adik tu..huhuhu..

azira said...

aah..tu la pasal...cian die

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea