Wednesday, 7 September 2011

kebaya nyonya

Posted by azira rahman at 15:48

ini adalah kebaya nyonya

ye. aku sekarang betul-betul interested dengan baju ini. semua sebab im yang suggest kat aku.

"nanti try pakai kebaya nyoya ea, mesti santek"

ahaha..terus u, i simpan azam nak pakai kebaya nyonya ni. hahaha. aku dah ada 1 kebaya. tahun lepas buat. tapi sumpah aku cakap aku xbekenan lansung nak pakai. tak best. yelakan, aku ni daripada kecik tak pernah lansung pakai baju yang tailor len jahit. bila sekali pakai, terus badan protes tak best.



rasa macam ayu gile je kan bila pakai baju ni. terserlah ciri-ciri keayuan tu. hee.
sebab ape, sebab....jalan pun boleh mana boleh kasar. kene jalan kepit-kepit je, sipu-sipu gitu. kalau jalan kasar gak tau tersembam cium tanah la, tak pun terselak kain tu sampai nampak mende yang tak sepatutnya nampak. mau?

cantik, warna aku tu

see..ayukan model ni berbaju kebaya nyonya ni
sumber gambar :google

kalau aku, aku nak baju warna hitam merah. waa semat. ok lah, simpan azam. kebaya nyonya warna hitam merah akan aku jadikan baju untuk aku bertunang nanti. weeeee~~~

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea