Sunday, 4 September 2011

keGILAan terbaru keluarga aku

Posted by azira rahman at 22:35
dah beberapa hari kan aku cakap nak update pasal keGILAan terbaru keluarga aku. tapi dok postponed je kan. banyak je alasan time takde mood nak menulis tu. tapi betul pun, reunion lah, pergi beraye lah.

kegilaan terbaru keluarga aku. 
taraaa.....

electric mosquito swatter

ye. mende alah di atas jadi kegilaan terbaru keluarga aku. ketinggalan kan family aku. haha. apa boleh buat. dorang jumpa mende alah ni time pergi beraya kat rumah sedara sebelah abah. pastu semua orang excited nak guna mende alah tu except aku la hehe. pastu bila macam ada nyamuk kene kat situ, semua macam happy gila ni. *jakun. 


model kecik

balik je rumah, esok harinye abah terus beli mnde alah ni. haha. abah sangat excited kot. so, bila dah ada tu semua orang pun pegang dengan muka penuh semangat. konon misi perangi nyamuk la. bukan main carik lagi nyamuk ni. betul-betul semangat. haha. sampaikan aku rasa nyamuk kat rumah aku dah pupus la sekarang. habis semua celah dorang libas, bawah katil, belakang lemari, dalam toilet pun dorang libas jugak. memang pupus jugak la kan nyamuk.

bila dah habis semua nyamuk kat rumah aku, mean bila dorang libas tu tak ada bunyi, dorang bawak pulak mende alah ni pergi umah tok aku. umah tok aku kan banyak nyamuk. haa punya la mencari nyamuk macam nyamuk tu pernah wat salah besar yang tak boleh dimaafkan je. isk isk *geleng kepala.

so, dah 2 hari dapat mende alah tu. masing-masing nampak dah slow down sket. maybe awal-awal je kot semua pun excited. tak pun maybe sebab nyamuk dah habis.

6 comments:

Anonymous said...

lucu!!!heee....umah aku pon dulu camtue jugak wey..

azira said...

haha.yeke?

sampai xde nyamuk dah kat umah ni...

cian je,,,

Queen M said...

sebab nyamuk dah habes laa weyy!! pg pg abah still eksaited :D

azira said...

ow yeke?
hahaha....
statement aku dah dibetulkan oleh adik aku

CK said...

haha... ak nak carik jugak lah! nyamuk2 kat cni mcm askar kamikaze jepun. tembuk2 tgn kaki aku... haha

azira said...

carik bib..jangan xcarik
benda alah ni memang sangat2 berkesan tau..
nt ko addict nak men die je..hehe

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea