Tuesday, 27 September 2011

masalah universiti tempat aku belajar

Posted by azira rahman at 23:21

aku dah beli tiket untuk ke konvo aku bulan november ni. agak pulunkan. padahal jadual sidang tak keluar pun lagi. just tarikh konvo je dah keluar 26-29 november. boleh je aku nak pulun sangat. tunggu jadual sidang dah keluar semua dulu baru aku beli tket. tapi, syarikat flight tu bukan family aku punya. tiket nak sentiasa murah. kalau aku dok tunggu jadual sidang keluar, mau naik harga sampai beribu la nanti. tamau aku amek risiko. 

masalahnya sekarang, bukan setakat jadual sidang tak keluar lagi. dengan status graduat pun tak keluar lagi. grr aku bukan nak kutuk universiti aku sendiri. tapi...perlu ke lembap macam cilake? *eheh aku dah kutuk pulak. dah la lambat konvo. universiti lain semua dah habis konvo pun, universiti kesayangan aku ni status graduat pun tak keluar lagi. padan la dengan ranking dia yang tah keberapa belas tu dalam malaysia ni. slow je semua action die.

aku ni banyak lagi benda yang nak kena di urus. yela, walaupun tiket aku dah amek, still kena booking hotel lagi. takkan aku nak merempat tido kat masjid pulak nanti. sadis gile. nak booking hotel mana boley main agak-agak, kang kalau salah mau terbang duit camtu je. dah tu nak bajet beli baju untuk konvo lagi. *ye aku semangat nak konvo lepas tengaok adik aku konvo. jelez kot.



nak tangkap gambar banyak

nak hadiah banyak

taksabar nak kerja!




0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea