Friday, 16 September 2011

nasi goreng black paper untuk elak penyakit darah tinggi

Posted by azira rahman at 19:12

ibu dengan  abah pergi kursus haji dekat dewan wawasan. tido sana malam ni. so tinggal adik beradik aku je la kat rumah ni. aku, kakek, baby dengan adik. 

aku dah bahagi tugas. haha. sistematik kan aku. (tugasan ni untuk yang malam ni je, hehe. yang ibu p haji tu jadual lain pulak, keh keh)

tugasan:
kakek: basuh pinggan & ass masak
baby: tirap pinggan and cuci toilet
adik: kemas rumah
aku: ketua chef

cadangnya nak buat telur masak kicap. siap dah mintak im ajarkan macam mana nak buat. satu-satu die ajar macam mana nak buat. berkobar kejap. 5 minit pastu tukar fikiran. terus nak masak nasi goreng black paper. black paper la sangat kan..pakai perencah je. jom tengok.

close up nasi goreng black paper

meal petang ni. nasi goreng black paper dengan nescafe o

tapi......aku cuai. aku lupa letak garam. (*_*")

dah tak sedap, sampaikan aku sendiri pun tak berapa ada selera nak menjamahnya. hukhuk. harapkan rasa black paper yang pedas tu je. waaa....asal aku cuai sangat neh??

aku tak pandai nak betulkan balik rasa dia tu. boleh ke kita just tabur garam je atas nasi ni or kita kena buat air garam then siram kat nasi ni? adehhh.....

adik-adik, sori dinner petang ni tak sedap ada rasa lansung. huhu. esok along tamau masak dah. kita p makan kat jamuan raya perhilitan ea. confirm dorang tak lupa garam punya. heeee







2 comments:

Run Away said...

sedap nasi goweng letak B'paper...../salam kenal...;d

azira said...

sedap apanya....tade rasa lor..hehe
salam kenal

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea