Friday, 30 September 2011

sori ibu sebab tak dapat penuhi impian ibu

Posted by azira rahman at 23:11

dulu aku PALAPES. sampai sem 3 je, lepastu aku surrender sebab dah tak larat. firstly, aku rasa aku takde life. secondly aku ada masalah kawan. yela, orang kuat menuang macam aku ni sapa la nak kawan kan. sob3~

sekarang semua kawan-kawan 1 batch aku dah tauliah. dah pegawai pun dorang semua. aku tengok je la gambar-gambar dorang tu.. jelez?ofcourse la terasa jelez tu. tapi bila aku pikirkan masalah-masalah yang aku terpaksa harungi dulu. terus aku rasa, eh..takpe, tu rezeki dorang.

aku minat sebenarnye dengan aktiviti ketenteraan ni. best bila ada orang yang betul- betul akan care kat kita. kawan yang sentiasa akan ada untuk kita. lepas im cakap die nak tarik diri. terus rasa macam hilang separuh semangat ketenteraan aku ni. separuh lagi tu semangat dari family. tu je yang tinggal. aku teruskan jugak latihan tanpa im. lepastu ada masalah kawan sikit. actually kejap je ada masalah tu. tapi kaca kalau dah pecah memang dah tak boleh nak fix kan, camtu la hati aku. rasa macam awkward je time tu sebab masalah tu.

so, aku pun decide nak kuar baris jugak walaupun di tentang parent aku. sebulan jugak la ibu merajuk dengan aku. aku tak call rumah sebab kalau aku call pun sure die taknak cakap dengan aku. rindunya time tu ALLAH je yang tau. sunyi sangat-sangat sebab time aku aku sorang je stay kat hostel. semua orang balik kan time cuti sem. aku tau ibu keciwa dengan aku. tapi aku betul-betul tak boleh dah.....

carik mana aku


asal la gaya budak2 tak sudah ni??

ok.time ni selekah gila. tak mandi lansung kot.

anak sapa neh????

erk erk..no komen la

ni bestfwen aku merangkap rumet aku selama 2 tahun berturut-turut. sayang ko nana...

ada orang cakap muka aku dengan nana sama. mana la samanya aku pun tak tau. huhu

kadang-kadang rindu la jugak time latihan dulu. tapi sekejap sangat la. hehe





0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea