Sunday, 25 September 2011

USM convocation day 2011

Posted by azira rahman at 17:26

aku baru balik dari penang. sampai rumah terus on laptop. semangat gila kan. huhu. camtu la hidop kalau dah terbiasa online duapuluhempatjamsehari.

harini hari last konvokesyen USM, sidang 9. geng-geng adik aku konvo harini. tahniah la untuk dorang. sori gambar tade sebab semua dalam camera mimi and tak sempat lansung nak transfer tadi. kelam kabut sebab apa tah ==.

perjalanan hari ini permulaan dia agak moody la. bagi aku je tu sebabnya, baju aku tumpah air sarsi. baju aku bukan main putih suci lagi tetiba ada kesan air sarsi. spoil terus mood aku. tamau cakap dengan sapa-sapa, tamau tangkap gambar sebab mukacamtaik, tamau jalan p mana-mana pun. sampaikan adik aku cakap sikit pun aku dah marah-marah. bahana baju kotor semata-mata.

pastu agak-agak kedai dah banyak bukak terus aku ajak kakek pergi beli baju dengan berbekalkan RM20 ringgit. sungguh tidak sedarkan diri kan. hahahaha. ada rm20 ada ati nak pergi beli baju baru. tapi aku ni takdela cetek akal sangat, mesti la aku bawak purse lebey. haa...jangan maen-maen kau. aku ada istilah purse lebih tu. haha. purse mimi, nasib baik ada banyak gak duit dalam tu. aku sebat je la.

tak jalan jauh pun, jumpa kedai jual kemeja. terus masuk and usha warna baju yang sesuai dengan tudung. kahkah. harusla bagi matching kan. tak sanggup aku jadi mangsa fashion. pastu baru tanya harga, RM 30. ok, terus angkat. tak guna nak tawar menawar sebab aku ni tak reti lansung nak tawar menawar ni. sebat duit mimi 10 duit aku 20. done. terus pergi toilet.

lepastu baru mood dah ok. senang je mood berubah kan. haha. lepastu baru confident nak bersembang dengan kawan-kawan mimi, bergambar semua tu. 

mimi dapat banyakkkkk sangat hadiah, kiranya belakang avanza seat last tu untuk semua hadiah die je la. adoiyai...jelez betul. aku nak hadiah camtu jugak time konvo aku. tapi macam mana jugak nak dapat semua tu...family sendiri pun ak pergi. sob3~ berangan je la.......

nanti dah ada gambar aku upload ea. bai for now












3 comments:

Anonymous said...

azira....sedih ko ckp cmtue....hurm...xpe2...nnti kite tuka adiha ek...=)

azira said...

ijat.....adiah kot...hahahah~
family ko p jugak?

L said...

waaaa... ada purse lebih2.. huhuh

jom kita solat?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea