Tuesday, 11 October 2011

ketua keluarga | second day #1

Posted by azira rahman at 11:09

baru sampai rumah lepas hantar nyah balik penang. so kat rumah sekarang tinggal aku sorang. rindu ibu..;'(.
selalu time-time camni mesti dengar suara ibu dok suruh p masak nasi. tapi suara tu takde..haishh. lepas hantar nyah tadi terus pergi giant. ingat nak beli sayur or buah untuk adik makan since die tak boleh nak berak. kesian die sakit perut je.

just beli tomato je dengan sikit-sikit barang dapur je. sebabnya aku tak rasa yang aku akan masak selalu. ibu pun dah cakap, tak payah masak. beli je. aku still takde selera makan, so beli makanan pun untuk adik-adik je la. adik pun tinggal 2 orang je...sunyinya......

sekarang aku takde buat apa-apa. aku just tengah tunggu call dari ibu. terkilan je rasa sebab time ibu call tadi aku takde kat rumah. kalau la aku keluar rumah lambat sikit. kan bagus. dapat adik cakap dengan ibu. dengar suara ibu mesti die semangat nak jawab exam die tu. ibu, call la. along nak dengar suara ibu. walaupun along tau along tak boleh nak cakap dengan ibu sebab mesti along nangis punya. dapat dengar suara ibu & abah pun dah cukup tau.

siyez semalam aku takleh tido, tunggu call dari ibu.

3 comments:

CK said...

pergh, sedih gile bu! adoi, ak xtau la ni. kene get ready jugak, x lame lg mak bapak aku pun mcm nk g haji gak..... waaaa!!!!! T_T

azira said...

hehe...get ready cayang...tapi aku rasa ko boleh sebab ko dah besar,,,aku ni jadi tak kuat sebab aku kesian kat adik2 aku...

happy together said...

along..sedih la bila baca

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea