Monday, 31 October 2011

mata berair bukan menagis

Posted by azira rahman at 16:53

masa mula-mula kapel dulu im selalu cakap, die suke tengok mata aku. mata aku macam berair die kate. aku siyez tak paham apa yang die cakap tu. macam biasa aku buat la muke paham sambil diamkan diri. kehkeh.

haritu masa syok-syok tangkap gambar sendiri secara tak sengaja dapat tengok macam mana mata aku berair yang macam im cakap tu.

macam pakai lens kan

hik hik...malu

ok im, gambar ni untuk awak..*heart



ps:/masa mula-mula kapel je la dengar pujian tu..lepas tu tak payah mimpi la nak dengar pujian..kutok aku gemok ade la...

2 comments:

happy together said...

hahahaha
kutuk gemok..sian2

azira said...

nasib badan...

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea