Saturday, 1 October 2011

my wishlist

Posted by azira rahman at 13:35

saya NOR AZIRA ingin menyatakan wishlist saya.
hehe..
sape-sape yang baik hati and rasa ada duit lebih, dah taktau nak buat apa dengan duit tu bley la belikan saya item-item ni kan....

saya AZIRA

firstly, saya nak tukar style dressing saya. bajet-bajet ayu pakai bohemian skirt. haha.  

cantikkan
-google image-

secondly, disebabkan kasut sneaker aku dah rosak and uzur. haruslah digantikan dengan kasut baru kan. hehe. aku nak yang simple-simple je. 


nike mahu

puma pun mahu juge
[puma ni im yang janjikan]


lastly, aku nak nset baru la. yang ini memang tak boleh nak request kat sapa-sapa la. nak tak nak kena tunggu aku kerja dulu, pastu sebat xperia seketul. seketul sudey. xperia mana belum di decide. 

aku nak adik beradik die ni la



p/s: kerja....aku menyeru nama mu..datang lah kepada ku.....< konon baca mentera seru kerja. haha gila syirik


2 comments:

Cik Aish said...

hehehe..hope dapat :)

azira said...

hehe..hope2~

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea