Saturday, 22 October 2011

second saturday without ibu & abah

Posted by azira rahman at 10:53

rasanya dah lama sangat aku tak menulis kan. tah, mungkin sebab terlalu sibuk dengan kerja rumah, buat mood aku nak menulis semakin berkurang. lately, aku agak susah hati dengan meow-meow aku and masalah duit.

adoi...
apple sekarang sangat suka curi-curi keluar. geram aku. tak padan dengan betina. cuba la behave macam betina sket. yang si orange si jantan tu pulak bukan main manja lagi. siap panjat-panjat badan semata-mata nak gesel muka die dengan muka kite.

si jantan yang manja

dan si betina yang buas

kadang tu hujan. terus rasa tak sampai hati nak biar die kat luar sorang-sorang. sejuk kot. last-last pergi jugak carik die. nasib baik nak masuk rumah. tapi still die suka larikan diri. huhu

duittttt!!!
aku ni tak pandai manage duit ke?laju benau duit aku keluar. macam air paip. risau aku, ibu dengan abah pergi sana baru 2 minggu. duit habis dah beratus-ratus dah. lepasni kene catu makanan la. adik-adik, sila jangan request makanan mahal-mahal ok!

harini aku tak plan nak keluar ke mana-mana pun. duit pun dah tarak. haa..aku buat jemput-jemput ubi kentang tadi. part paling happy bila tokwan suke makan. hehe. yela, tokwan tu sangat memilih bab-bab makan ni. so bila die amek rasa, and then amek makan lagi. terus rasa macam. YEAY!!!!TOKWAN SUKE!!!...


3 comments:

ati shariffuddin said...

huu, duit mmg laju mcm air .. dari dlu pn mcm tu.. :) usaha utk jimat!!! go go go

azira said...

gogogo!!!
hehe

CK said...

boleh tu bu. jgn beli lauk la tpnye. msk wajib! :D

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea