Thursday, 13 October 2011

selamat jalan ibu & abah........

Posted by azira rahman at 09:13

sekarang mood dah agak-agak ok boleh la blogging pasal hantar ibu dengan abah time nak pergi tanah suci kan. hehe

pagi tu awal kot kitaorang bangun. siap-siap semua, tetiba ibu masuk bilik. buat tacing-tacing. aku yang nagis dulu padahal turn ibu peluk aku tak sampai lagi. huahua sencitip gila kan. 

pagi tu paklong yang hantar abah dengan ibu naik avanza. aku ingat aku akan pergi sama dengan dorang. skali dorang jalan macam tu je. terkontang-kanting gak la aku time tu tak tau nak buat apa. sampaila nyah suruh start kereta. haha. blur seketika.

sampai je airport dah nampak ibu dengan abah tengah tunggu kami. wei...anak-anak dorang first sampai tu...tengok aa sapa driver viva kecik tu. hahaha

dah la. jom tengok gambar. omputih kata a picture can describe a thousand word. yedok?

apa yang abah kalutkan aku pun taktau. 

ibu and adik. now pic ni jadi wallpaper hp aku

makngah & pakngah aka jiran aku

bergambar ramai-ramai. fyi gambar ni la yang wat atiqa sebak gile. siap usap2 muka dorang kat screen lagi tau

gelang ibu. abah punya tak sempat snap sebab abah kalut =.='

my sista and my mommy

ibu dengan emaknya. aka nenek aku


ibu dengan ayahanda nya. tokwan aku la tu

ibu dengan anak sulungnya. hahah

ni last pic yang kami snap. dorang nak checkin dah time ni

i do miss them. abah,ibu..semoga selamat perjalanan pulang nanti. semoga selamat pekerjaan ibadat abah & ibu kat sana. jangan la lupa kami kat rumah ni. call selalu2 tau. lastly, semoga mendapat haji mabrur. sampaikan salamku kepada rasulullah.

okbai


0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea