Monday, 3 October 2011

short update

Posted by azira rahman at 09:54

semua dalam rumah ni sekarang dah seraba tak kena dah aku rasa. yela, adik kecik aku dah tamau tidor dengan aku, meow sakit, aku runsing pikirkan macam mana nak urus adik-adik nanti, ibu dengan abah dok kalut pikirkan pasal nak buat kenduri doa selamat.

sangat kusut ok....

pagi tadi lepas mandi aku pergi ruang tamu, nampak dua beg besar dorang

beg merah abah punya, hitam ibu

sedih weh.......tinggal lagi tujuh hari lagi aku nak manja-manja dengan dorang. nak demand mintak makanan sedap-sedap masakan ibu.lepas ni kalau nak kena tunggu lagi 2 bulan la baru nak jumpa balik.

japlagi aku dengan relanya, cakap nak teman ibu pergi beli barang-barang die. abah pulak maybe tido kat camp harini. 



0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea