Wednesday, 16 November 2011

gotong royong kenduri doa selamat

Posted by azira rahman at 14:00

tengah godek-godek folder gambar, tetibe jumpe la gambar-gambar lama. ceh, takde la lama sangat. last month je pun. hehe. 2 hari sebelum kenduri doa selamat ibu dengan abah nak pergi buat haji.

best ok. kami 1 family pergi rumah tok. gotong royong anak beranak bersihkan kawasan rumah tok. sebab kenduri buat kat rumah tok. yela, kalau buat kat rumah aku, celah mana la nak naikkan khemah tu kan. 

dimulakan dengan gambar aku yang tekun buat kerja

yaaa....gambar aku lagi

baby dengan adik bersungguh-sungguh lap almari. motip?

naa...abah dah macam penyamun tarbus dah
posing itu HARUS. walaupun keadaan habuk berdebu. kehkeh~bajet model boley



lepas dah siap bersihkan semua kat beranda tu...abah bagi singgit suruh beli eskem.waaa heaven. kerja penat-penat dapat upah makan eskem. cayalah

santai

muncung macam itik

abah yang kehabisan eskem

kenapa kau?hahaha

tudia mata......

kenapa aku buat entry ni??
sebab aku rindu ibu dengan abah......

2 comments:

ati shariffuddin said...

dah balik ke belom?

happy together said...

lma nohh tak p kms2 umh tok :(
huhu

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea