Friday, 11 November 2011

kenapa aku IBU?

Posted by azira rahman at 20:00

aku dapat gelaran IBU dari kawan-kawan course aku, mean yang batul-betul rapat la. sebab nye dorang kate aku act like a mother. herm, tah dari side mana la dorang nampak sifat keibuan aku tu. seriously aku tak rasa yang aku ni ade sifat ibu-ibu.

yela..aku mana pandai masak. ibu-ibu kan pandai masak. aku rasa...aku rasa la...aku ni berleter pun tak pandai. hehe. ye dok? sebabnye..bile aku marah or tak puas hati dengan something, aku akan diam je. apa guna dok bising-bising kan. bukan boleh settle pun masalah tu.

mungkin sebab aku caring....kot......and aku suke treat kawan-kawan baik aku macam dorang tu budak kecik. aku suke tanye dorang benda-benda basic yang ibu dorang selalu tanya. makan dah ke?mandi dah ke?kerja dah buat ke?and if belum buat mesti aku akan suruh buat jugak-jugak...yekan bib....?hehe

rite now, aku betul-betul rindu kan kawan-kawan aku. sejak-sejak aku jadi suri rumah tangga ni. aku macam dah kurang sangat bergaul dengan dunia luar. kalau aku nak borak ke ape ke, semua nye dalam alam maya. cewaahh...tapi tu la realitinye..aku rindu hidup sosial aku..

~ibu~

4 comments:

CK said...

yes ibu, ak panggil ko ibu sebab ko caring. tp pasal bebel, ko silap, ko kuat bebel, tp kat ak je la setakat ni.. hahahaha~ :)

azira said...

yeke?>hahaha...aku kuat bebel rupanya...

Anonymous said...

ko suke tenangkan perasaan aku!!!as seorg ibu....tgh eksiden pon boleh gelak!!!hahaha

azira said...

ala..pasal exsiden tu sebab ko yang wat lawak jatuh skali..haha

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea