Thursday, 29 December 2011

another annoy entry

Posted by azira rahman at 08:27

hye peps,
aku sekarang sedang berdilema dengan diri sendiri. aku pernah cakap yang aku tak kisah kerja apa pun, janji ada income. itu dulu punya statement la, time takde kerja lagi. time bosan dok saje kat rumah.

now,
aku rasa aku sangat cerewet bila dah dapat kerja ni. bukan apa, aku kan dah biasa sebulan lebih duduk je dalam aircond tu, dengan kerusi empuk, environment best. so, bila aku kerja kat tempat kerja sekarang ni memang rasa agak tertekan la. tapi bukan la stress sangat-sangat sampai taksuke pergi kerja tu.

maybe sebab kerja tu memang tak boleh duduk, pastu kene berdiri lama. 9 jam ok berdiri. staf die yang lame-lame mulut agak boleh tahan la. semalam aku dengar sorang staf cakap pasal aku dengan kak zirah ni.

"orang nama azira memang berat mulut pun, orang panggil saja buat tak dengar"

yaii..apakah?dorang panggil aku azirah, korang rasa aku akan sahut ke panggilan tuh?hello~my name is azira. A-Z-I-R-A with no H. pastu bila aku tak sahut datang buat muka kat aku tanya

"akak panggil tadi tak dengar ke?"

eh,aku dengar je tau. tapi dah die panggil nama orang lain. apa la guna aku sahut pun kan. other case, aku tengah layan customer, area depan sekali dekat-dekat dengan pintu masuk tu. dorang panggil aku kat belakang. sumpah aku tak dengar lansung dorang panggil. tetibe je kak zirah datang kat aku cakap dorang panggil.

salah ke aku kusyuk layan customer?aku buat kerja memang akan focus dengan benda yang aku buat tu je. memang dah habit aku macam tu. lain la kalau aku takde buat ape-ape, dok round kedai je. bisik pun aku dengar kot. ahaha~

hey, nampak je aku innocent tau. tapi dalam hati ni korang tak tau. bukan nak jadi kurang ajar la, tapi aku rasa aku perlu tegur perangai dorang tu. no wonder la kak zirah tak tahan nak kerja lama kat situ. perangai dorang rupanya.

haaa...kan dah terkeluar apa yang terbuku dihati. cewahh. baru niat tak mau tulis entry annoy, tapi terkeluar jugak. xpe la. sampai sini saje kot entry annoy pasal environment tempat kerja baru.

okbai

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea