Thursday, 22 December 2011

i'm not a desperate girl

Posted by azira rahman at 10:59

hai.

benda yang aku nak tulis kat sini sebenarnya dah lama sangat dah jadi. tapi since aku ni bukan jenis melupakan sesuatu dengan mudah, perkara ni melekat je dalam otak aku ni.

ok, aku akan mulakan entry ni dengan soalan.

"kalau orang dari tua dari kamu, apa yang kamu akan panggil?"

itu je soalan aku. macamni, aku kene serang dengan salah seorang wife kawan aku. aku panggil kawan la since aku bukan pekerja situ dah. tapi dia lebih tua dari aku and dia lelaki. aku bahasakan diri dia "abang". sebab aku rasa tak sesuai je nak panggil die dengan nama terus. nampak tak sopan sangat je. nak panggil die dengan gelaran "encik". skema gile wei..

seriously, aku takde feeling apa-apa pun time panggil laki die tuh abang. tetibe die nak emo cakap aku nak jadi bini no 2, anak dara sekarang tak tau malu. padahal bukan laki die je aku panggil abang, semua laki orang aku panggil abang. so aku kene jadi wife dorang semua la..camtu?

aku ingat muka cantik, lembut so perangai pun akan lembut. rupanya aku salah. terus hilang respect aku dekat die. yang tinggal, yang aku ingat hanya sikap tak matang die. tolong la, aku ni takde la desperate sangat nak kan laki orang tahu. tak desperate pun......

one more, aku tau apa yang pompuan rasa bila haknya dirampas and aku takkan buat macam tuh. sebab aku sentiasa percaya what goes around comes around. aku sentiasa percaya mende tuh, so aku takkan berani buat benda buruk yang akan sakitkan orang lain.

and....sebab die jugak la aku dah takde feeling nak pergi situ. tq kat kamu ye.

2 comments:

THOMMY said...

ko nak jd wifi ke azira? aku nak online! hahaa...nak download glee...

azira rahman said...

ahaha~typo disitu. malu.......

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea