Saturday, 24 December 2011

my dream wedding

Posted by azira rahman at 15:00

garden style wedding

cantikkan. aku memang dah mengidam wedding stile neh pun. dah lama sangat, memang impian ni. hehe. since belakang rumah aku ade wedding harini and aku sampai setiap masa pun dapat dengar suara DJ dorang tuh, terus terpanggil untuk tulis entry pasal dream wedding aku.

bayangkan wedding garden style. dengan bunyi music yang ikot peredaran zaman. mean lagu sekarang la. TANPA DJ.!! tanpa DJ tu important sangat. aku taksuka DJ wedding. apa gunanya dorang neh?setakat nak bagitau kene amek nasi kat mana, makan kat mana, cuci tangan kat mana. adoiyai...comeon la.

tenang kan tengok

bayangkan atas stage putih tu pelamin aku

ok, ni pelamin tuh.

tapi kat malaysia neh mana la nak dapat garden yang cantik? nak nak lagi aku dok kat kampung, kawan aku pun cakap malaysia ni selalu hujan. kang tak ke naya kalau tetibe hujan and takde satu canopy pun. haa

so, kalau la...aku tak dapat garden wedding neh. cukup la wedding aku ada style garden. haha nak garden jugak tuh. walaupun buat kat kampung, canopy harusla decorate dengan bunga-bunga, daun semua-semua tuh. TANPA DJ!! and lagu zaman aku. banyak ape lagu cinta sekarang yang best-best. kenapa nak guna lagu lama jugak. herm sori aku tak suka lagu kawin lama-lama. lagu raya xpe. hehe.

okbai 

4 comments:

meknie said...

aku pn nk garden style tp mak aku suh wat dpn umah ja =.= tmp lembu/kerbau dok main haish~~

azira rahman said...

haha...swamp style. ok what!

CK said...

nice one bu, i like it! tp kalo hujan, any back up plan?

azira rahman said...

tuka theme jadi wet wedding..haha

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea