Tuesday, 27 December 2011

saya tamak meow, so what?!

Posted by azira rahman at 19:01

pagi tadi hari kedua aku kerja. sampai je tempat kerja, tengah struggle nak kunci moto tetibe terperasan ada mata comel dok pandang aku. terus la aku panggil dia..

"anyau...anyau..meh sini  meh..."

bayang kan meow ni warna kelabu

anyau tu datang kat aku sebijik macam meow kat atas ni. just kaler je kene bayang warna kelabu plus, meow tu sorang-sorang je. haaa.

sampai je kat aku die nyiau-nyiau sambil gesel-gesel badan die kat kaki aku. aigooo comel gile. mesti die lapar. nak je aku angkat bawak balik tau. tapi di sebabkan aku baru nak pergi kerja and dah lambat pun, so aku niat nak bawak meow tu balik rumah time aku rehat nanti. 

time rehat aku terlambat turun  sikit je. time kat escalator tu aku dah nampak dah meow tuh dok nyendeng-nyendeng kat kaki korang makcik neh. aku tengok  dorang pun macam interested dengan meow tuh. tetibe die makcik tu angkat meow tuh.

adoi...
aku lambat!!!rugi sangat rasa. anyau tu comel sangat ok. just kurus je sebab dok kat giant, kalau dok kat kedai makan sure dah obes dah tu.

bukan rezeki aku la tuh. tak sabar nak tunggu bulan 2, nak balik ambik anak melur yang takde nama lagi tuh. kawan-kawan suggest kat aku nak letak nama apa u meow neh.

ehhh pandai die cover anu die kan..

baru je bukak mata, sebelah mata pun sepet-sepet je lagi. so, tu yang aku tunggu bulan 2 baru nak ambik tu. takde la rasa kejam sangat pisahkan die dengan mak die. hehe

okbai

4 comments:

Saddila said...

anyau tu comel . comel. comel . mcm dila . hehee .
akak lambat sikit je . kesian . nnt letak la nama dia 'sayang' haha gila .

azira rahman said...

sayang?xleh...
nanti meow lain kecik hati lak..hehe
newat tq dila..

wink..wink.. said...

comelnye...suke....!

azira rahman said...

kannn....

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea