Friday, 23 December 2011

she such a weirdo la

Posted by azira rahman at 19:31

harini saja dah 3 kali aku tukar layout blog ni. bukan apa, aku just nak tengok benda baru yang aku betul-betul berpuas hati. so, lastly aku decide nak stick dengan layout neh. so far, tak tau la berapa lama akan stick kan. aku tak suka stick dengan satu-satu benda terlalu lama. cepat bosan.

semua benda kot aku rasa macam tuh. shampo, sabun, cream muka, perfume even kawan pun aku cepat bosan. teruk kan. tapi part kawan tu aku cepat sedar la. bila aku dah rasa bosan pasal kawan-kawan aku, aku akan biar perasaan bosan tu kuasai aku 2 3 hari. lepastu aku akan cuba lawan perasaan tu dengan ingat balik semua benda baik kawan aku buat untuk aku.

tapi, 
sepanjang tempoh 2 3 hari tuh memang aku tak dapat nak berkomunikasi lansung la dengan dorang. haha. kejam. tapi lepas tu aku akan jadi super duper manja dengan kawan aku tuh. weirdo.

ini la die kawan aku yang selalu kene layan penyakit weirdo aku neh

harap-harap bila dah berjauh ni takde la rasa bosan tuh. yang ada rasa rindu je. 

ohyea, aku akan start kerja start isnin depan. saje aku nak partime, kumpul-kumpul duit sementara nak tunggu kerja tetap. boley jugak ade duit untuk belanja family aku. btw, aku akan kerja kat guardian kat giant. dekat je dengan rumah aku. 

kenapa aku pilih guardian? 

sebab aku suka guardian. kire macam wajib la bile aku pergi mana-mana yang ada guardian, aku mesti masuk. even tak beli barang pun, aku akan masuk window shopping. aku suke tengok benda-benda kosmetik dalam tuh. suke tengok sale dalam tuh. such a weirdo. haha

okbai


2 comments:

Anonymous said...

nak curi barang guardian la 2..~~kekekeh..~~

azira rahman said...

ui mana ada la..

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea