Saturday, 24 December 2011

trip to cameron highland

Posted by azira rahman at 10:19

last week aku pergi cameron highland!!!

ahaha~jakun je kan. cameron je pun. tapi apa boleh buat since aku sangat sukekan tempat sejuk. time kat sabah dulu, tergedik-gedik nak pergi ke kundasang. tapi dah balik semenanjung ni cameron je la.

weii..aku rasa cameron lagi awesome la. sebab die lagi sejuk dari kundasang. even kundasang lagi banyak tempat best untuk di lawat. huuu. rindu memorial war, ladang lembu semua tuh. tapi disebabkan cameron lagi sejuk. cameron best jugak!!!

kat ladang teh

piweett aweks

suke sebab warna hijau

ibu jadi gila camera sekejap masuk mardi

my skill

oso my skill

mahu rabbit ni

muke cacat adik aku

niat dihati memang nak tido sana semalam. tapi disebabkan semua hotel full house, so balik tido umah nenek je la. lagipun aku tak rasa aku dapat tahan sejuk nak tidur sana. ahaha~aku terkejut dengan ibu. kalau tak die la yang paling sejuk. since balik dari haji ni. takde lak die mengadu sejuk. kami semua pakai sweater, die rilex je pakai baju kurung, apakah?

abah suruh aku booking kan rumah penginapan persekutuan kat cameron tu. anytime je abah cakap. wahhh memang aku akan booking pun. tunggu je la. kene tengok jadual betul2 neh. cameron here i come...again...


0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea