Thursday, 12 January 2012

90's cartoon

Posted by azira rahman at 19:30
hai

banyak pulak perkara time kecik-kecik datang mengganggu fikiran aku harini. cewah..haha. yela, harini kan hari offday aku,so aku jadi banyak berfikir la sambil-sambil layan 9gags tu. kebanyakkannya cerita katun la. hehe

1. rindu betul aku nak tengok POKEMON tau. nak tengok ash dengan pikachu. persahabatan dorang, susah payah yang dorang lalui. brock dengan misty juge. pastu mesti ada part tacing-tacing yang selalu buat aku nangis. pastu..pastu..if ade lawan dengan pokemon lain, mesti ash yang menang. mesti punya la.....time tu perasaan nak pikacu sekor adalah sangat membuak-buak. tak dapat yang real dapat tabung pun jadi la...



2. USOP SANTORIAN. haa ini betul-betul epic. aku rasa budak-budak sekarang takkan tau apa itu usop santorian. weii best gila kot cerita tu. aku rasa kat youtube still ada cerita tu. so, ringan-ringan kan la tangan tu if nak tau apa usop santorian tu.


3. KELUANG MAN. ada sapa-sapa ingat keluang man tak?satu lagi cerita epic yang aku sentiasa tunggu tercangak depan tv korang tau tak. kelakar tak hengat cerita neh. tiong man tu agak tak boleh blah la. actually die tak berapa nak betul, dok kat rumah sakit jiwa tak salah aku. tapi how come aa die boleh tolong keluang man bila-bila keluang man kerja??walaupun...cara die datang tu macam bodoh je. lagu die best! jom nyanyi sama-sama. 

4. DISNEY & LOONEY TUNES....tapi yang dulu punya la..sekarang macam tah pape lagi


itu je buat masa sekarang since sekarang pun dah magrib. 

okbai

3 comments:

meknie said...

#4 tu looney tune laa warner bros punya cartoon~

azira rahman said...

bukan under disney ea?habis katun apa la under disney?

meknie said...

mickey mouse?

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea