Thursday, 22 March 2012

happy 23rd birthday

Posted by azira rahman at 23:53
assalamualaikum

sejak kebelakangan ni mood nak menulis blog sangat la takde. tah kenapa la walaupun terlalu banyak perkara, kejadian yang aku nak cerita.

firstly, aku dah berenti kerja guardian. alhamdulillah, aku dapat tawaran jadi guru ganti. walaupun sekejap je kerja tu, tapi aku nak pengalaman and paling penting gaji dia tersangat lah masyukk...hehe. lepas 3 mei ni, bersedia la aku untuk masuk fasa pengangguran balik. 

secondly, semalam birthday aku. kepada family, kawan2 aku..thanks sebab wish untuk aku. walaupun kita masing-masing dah jauh, thanks sebab still ingat aku. kepada ibu dengan abah, thanks sebab lahirkan along, besarkan along sampai along berjaya macam sekarang. *still la berjaya kan walaupun takde kerja lagi.huhu

jom tengok ape yang aku dapat tahun ni..

ni hadiah dari besties aku~si gemok n si kurus~hehe

tabung domo ni pulak dari mia. also my bestie

tudung hadiah dari nyah. *sila abaikan muka orang sakit tersebut ye...

getah rambut. dari atiqa. comelkan die..baru 6 tahun dah kelam kabut nak bagi hadiah kat aku..

chocolate indulgence ni pulak hadiah dari aku untuk aku. ala ayat senang die, hadiah untuk diri sendiri la. haha

seriously, aku tengok je kek ni, teringat kawan-kawan UMS aku. kalau ade korang, sekelip mata je boleh habiskan kek ni. celeb dengan korang, meriah je rasa. kecoh-kecoh bergelak ketawa. haishhh...tersebak pulak..

bukan la sambut kat rumah tak best...just kat rumah pun tak ramai orang,abah xde, kakek dengan baby skola, nasib la nyah balik memeriahkan suasana. mia dengan syud, tq sebab datang makan kek ea. syaz, walaupun jasad ko jauh kat selatan sane, tapi kek ko aku dah selamat makan. sedap sangat...tenkiu.

kepada kawan-kawan aku yang lain..ejat, omy, mila, bib, fatin, melia..semua-semua la kawan dari sekolah rendah sampai la kawan universiti. tenkiu sebab memeriahkan birthday aku dengan ucapan korang..lebiu all.

3 comments:

THOMMY said...

same-same bu.. =)

CK said...

ehehe, no problem bu. :) sonoknye, manyaknye adiohnye... i iz jelez.

azira rahman said...

kalau korang ade lagi best.....

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea