Tuesday, 27 March 2012

setazah sementara

Posted by azira rahman at 14:42
harini dah hari kelima aku mengajar. dah tak nervous sangat dah la. so sekarang aku dah ready nak share "office sementara" aku dengan korang. actually, tempat aku dekat kelas pendidikan islam.


pemandangan dari penjuru kiri depan

pemandangan dari penjuru kiri belakang
walaupun korang mungkin akan rasa kelas ni boleh dikatakan sama taraf dengan stor, aku tak kisah sangat pun sebabnye aku sendiri pikir benda yang sama mulanya. tapi biar ada walaupun buruk. kang die suruh budak-budak tu belajar agama kat kantin macam mana?haaa syukur......

papan hitam yang aku tak pernah guna.

oh yea..ni pemandangan yang aku boleh tengok bila aku pandang sebelah kanan.

ni pulak pemandangan sebelah kiri. kantin sekolah

sampai sekarang aku still tertanya-tanya, dorang ade masak babi tak?bukan la aku nak discriminate ke ape, just tertanya-tanya je. walaupun aku tau takde budak melayu yang makan kat situ. tapi...kadang-kadang bau masakan dorang buat aku rasa tak boleh nak bernafas. well, if you know what i mean. hehe

jurnal pasal obesity.
anggap je gambar hiasan.

USTAZAH AZIRA.
ahahahah... unbelievable. 


4 comments:

Anonymous said...

setazaahhh boo setazahh booo..haha

*ce teka ini siapa..miahaha*

azira rahman said...

ehhhh...sape lagi si pendek kerdil....ahahahaha

CK said...

pewittt ustazah! :) ehehe...

azira rahman said...

gambo last xboley blah..aku sendiri gelak bila tengok...hahahaha

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea