Monday, 4 June 2012

jangan balas dendam ye..

Posted by azira rahman at 22:20
hai.

lama betul tak berblogging sampaikan aku tak sure aku nak start dari mana. *sigh.

ok la. sekarang ni kan cuti sekolah. so haruslah banyak kenduri kendara kan. well itu perkara biasa. tapi yang luar biasanya ialah apabila yang kawin tu kenalan-kenalan aku. sebab apa jadi luar biasa? sebabnya aku sekarang dekat cameron highland, member aku kat kedah. sangatlah tak best bila tak dapat nak pergi kenduri kawin dorang. eh sekali seumur hidup je kan...sob3~

bila jadi macam ni terus aku rasa takut. ye la..aku ni pun dah tak lama mana dah nak hidup membujang. kang member salah faham ingat aku saja-saja je takmau pergi kenduri dorang tak ke haru? sape la nak datang kenduri aku nanti? dah la kenduri kat kampung tu memang susah gile la nak nampak muka aku ni. haiyaa. harapkan member je la nak datang meriahkan majlis aku.

member yang kawin..sila jangan salah faham okeh. bukan aku saje suke-suke tamau pergi kenduri korang. aku kerja jauh, aku takde banyak cuti, aku susah nak balik. haa amek kau punya banyak alasan aku bagi. sori tau. kenduri aku nanti jangan la korang balas dendam lak ea....








p/s: teringat kata bos time meeting tadi " korang kawin la cepat-cepat. boleh save bilik, save katil. saya boleh sponser maa kenduri kamu"...miahaha~awesome bos being awesome!

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea