Monday, 18 June 2012

lelaki kuat merajuk...pandangan?

Posted by azira rahman at 22:58
apa pandangan/ pendapat korang pasal lelaki yang kuat merajuk?

mean aku kat sini, lelaki tu kuat merajuk even sebab-sebab yang kecik je. annoy kan. bagi aku la kan. kerja-kerja merajuk ni kerja perempuan je. lelaki tugas dia memujuk. kat sini aku bukan nak menunding dekat sapa-sapa ea, tapi aku just nak meluahkan perasaan aku. yela, dok tempat baru, persekitaran baru, kawan baru..dengan sape la nak meluahkan perasaan..blog je la kan....

lelaki yang aku kenal ni dia sangat kuat merajuk. bila korang dengar apa sebab dia merajuk sure korang rasa nak tapak2 muka die tu. sebab yang sangattt kecik. contohnya la, sebab berebut tempat tidur. well, selama aku kenal lelaki ni kan. tak pernah lagi la aku dengar dorang memilih pasal tempat tidur. setahu aku la kan, mana tempat dorang melepak situ la dorang tidur selagi lantai ada alas. itu je kot yang dorang perlukan. selimut ke bantal ke itu lain cerita. ini boleh apply kat kk je la. cameron xboleh sebab sejuk. nak tak nak selimut wajib ada. mamat tu, sebab tak dapat tidur kat tempat yang die nak tidur, terus die merajuk tidur dalam bilik sorang-sorang. wat the....rasa nak tapak tak?

and tadi, die berebut nak duduk mana dalam kereta. masing-masing taknak mengalah sebab masing-masing nak duduk depan. fine, yang tu aku mengaku la yang mmbe aku salah la. sebab kereta tu dia yang masuk dulu, member aku masuk kemudian. tapi tak perlu la sentap sampai habis kerja kan. bullshit gila. kecik sangat kot hal tu.

susah betul nak deal dengan orang macam ni. cakap sikit nak sentap, cakap sikit nak sentap. well 1 je aku boleh cakap, ADA AKU KESAH?!!

miahahaha..nnite!!!

1 comments:

arein said...

hahaha. like it damn much !

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea