Sunday, 8 July 2012

bodoh sombong

Posted by azira rahman at 21:46
sampai mana tahap kesabaran korang?

tahap kesabaran aku bergantung kepada sapa aku berkomunikasi. if aku berkomunikasi dengan kawan-kawan baik aku, haruslah tahap kesabaran aku setabal kamus dewan. tapi bila aku tengah berkomunikasi dengan orang yang aku tak suka, x ngam la..tahap kesabaran aku boleh menceceah 1/4 nipisnya kulit bawang tu.

haa punya la aku nak tekankan betapa nipisnya tahap kesabaran aku bila aku deal dengan orang aku tak suka. so, malam ni ada orang yang aku memang dah tak suka sejak kesian lama, nak uji tahap kesabaran aku. nasib die la...memang dapat hamun la dari aku kan.

aku pun agak terkejut dengan diri aku tadi. kenapa aku nak melenting sangat?hal kecik je yang die dok berbalah dengan aku tadi. pasal isu kutip duit untuk belanja makan. sori aku akan mencarut bila pikirkan insiden tadi. that sial keluarkan isu kenapa tak nak share duit makan macam sebelum ni dah? eh aku rasa itu takde kaitan lansung dengan die. tapi die yang kepoh-kepoh bising cakap kami ni susah la, berkira la.  

erk, mampus kat aku la nak bagi duit untuk makan ke x. aku makan pakai duit die ke?tak rasanya..selama ni makan same pun, kebanyakkan im yang bayar. so, apa jadah die nak bising? kalau kutip pun..aku tak makan kat rumah. makin syiok la kawan sekaum die tu berbelanja duit aku kan. suke-suke beli apa-apa yang die nak makan. camtu?

blah la.

now aku dah rase makin bengkek dengan die. dah la bodoh sombong. ketara sangat kot bodoh die tu, pastu nak belagak pandai. sila pergi mampus la. 

sedih betul.....aku penat-penat je masak sampai pedih tangan-tangan aku. tapi sebab that sial, mati selera aku nak makan. ibu......i need u la ibu.....

2 comments:

aizatghani said...

sabar bu..jgn layan sgt org mcm tue..okey =)

azira rahman said...

itu la...aku pun xsedar macam mana aku boleh jadi sangat berani marah mamat tu,,

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea