Sunday, 22 July 2012

ramadhan-2

Posted by azira rahman at 22:00
selamat menyambut bulan ramadhan. tak terlambat lagi kan aku nak wish. dah hari kedua berpuasa, tapi aku sehari pun tak puasa lagi. adoiyai apa boleh buat, women excuses. hehe.

selama 2 hari aku tak berpuasa ni jugak la aku menghabiskan lunch hour aku kat rumah indon. miahaha, ade makan beb kat rumah tu. kalau rumah bangla macam malu sket la sebab semuanya lelaki. tapi rumah indon, ape nak malu, dorang pun excuse macam aku jugak. well....

tapi yang tak bestnye ade jugak lelaki indon yang tak puasa, itu yang tak best tu. siap ade 1 family tak puasa lagi. itu memang tak boleh nak buat ape la kan...tak pe la, korang buat la ape korang nak buat. nak tegur bukan nye dorang tak tau, masing-masing dah tua. dah pakcikpakcik pun. malu je kalau aku yang tegur kan.

oh yea, btw aku ada jumpe sekor meow ni kat rumah indon tadi.  


kesian je meow ni kan...tak pasal-pasal jadi avatar. memang keji la sape yang conteng kepala die ni...

selamat berpuasa, jangan lupe niat ye =)

2 comments:

THOMMY said...

Mata beliau pun mcm avatar...sape laaa p conteng muka beliau..hahaha...

azira rahman said...

itu la...kesian je kan.....

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea