Friday, 13 July 2012

salam jumaat

Posted by azira rahman at 10:22
SALAM JUMAAT.

macam biasa, hari jumaat adalah hari offday aku. so harini aku decide nak offday setelah 2 minggu berturut-turut tak offday. sengaja aku pilih nak bercuti sorang-sorang. nak tenangkan fikiran sikit. kadang-kadang kita kena lari jugak dari orang yang kita sayang kan...

sedar tak sedar lagi seminggu je lagi nak masuk Ramadhan. tak sabar sangat rasa. mungkin dalam seminggu je la aku sempat berpuasa kat rumah. maksud rumah disini adalah rumah sewa aku la, bukan rumah kat hutan kampung tu. so sekarang dah jadi macam zaman aku study dulu-dulu. puasa sendiri-sendiri. wuuuu~sedih jap. nasib baik la boleh raya kat rumah.

erk, apa aku nak buat offday harini ea?suggest?planning aku just nak online shopping. survey semua shopping blog. miahahha. pastu kalau bosan tengok je la running man. smart kan!

2 comments:

aizatghani said...

ibu!!!belanja la kalau shoping...

azira rahman said...

meh sini la..aku belanja stoberi banyak2

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea